vonapa

Alla inlägg under april 2010

Av J Von Apa - 19 april 2010 18:28

Prinsessan Madeleines snubbe har enligt rykte varit otrogen och den brutna förlovningen har väll varenda kotte hört talas om (?)

Om det här är sant och i en perfekt värld skulle läcka ut till kvällspressen så kommer jag personligen att baka en porös spettekaka till Jonas Bergström som tack för att han doppade sin ostkrok i fel fondue.  



Av J Von Apa - 19 april 2010 16:06

Nu är Elis kastrerad & tatuerad. Han var faktiskt rätt pigg trots ingreppet, men han vinglar lite. Nästa gång blir det puff 2 som ska kapas...

Av J Von Apa - 18 april 2010 18:49

Av J Von Apa - 18 april 2010 18:42

Gårdagen var mycket trevlig med 6-årskalas. Kakor, tårtor, kaffe och släkt i en härlig blandning! Emanuel fick Bakkugan. Några bollar som msn kan veckla ut (typ transformers) och spelet mix max av mig.

Efter kalaset drog jag med Emmi till Bälinge på middag, öl och trevlig stämning!

Jag och Emmi (min lesbiska syster som jag kallade henne) drog till Lotta. Vi fortsatte ner på stan och sen tbx till Lotta på efterfest.

Idag har jag mest sovit. Jag kom nyss hem. Vi klämde in ett besök på Java där vi käkade kinabuffé. Guds gåva till bakfyllan. Nä nu orkar jag inte skriva mer.      

Av J Von Apa - 17 april 2010 11:46

Jag drog till Jourunn igår med mitt 6-pack (öl) som legat i kylen i veckor. Äntligen kunde jag dricka upp dom! Ania, & Setareh var där (Mina favo girlz).

Vi satt i Jourunns kök och pratade om kräk, sömnapné, droger och andra upplyftande ämnen. Vid 1 tog jag en taxi ner på stan för att träffa Lotta & Pedro. Lisa, hennes PV, Marcus och lite annat folk var där också. Taxi hem då jag missade bussen med 4 sek :'(

När jag skulle sova snurrade hela rummet. Jag var faktiskt rätt full! Skönt att kalaset idag hos Sandra & Emanuel börjar 15. Jag hinner dricka mycket vatten och vila innan det är dax att owna igen.


Marcus & Pedro

  Lisa med PV  

fff

Av J Von Apa - 16 april 2010 17:34

Idag vill jag göra ngt kul.

Av J Von Apa - 15 april 2010 21:12

"Vi ser ingen större hotbild just nu"

Det där just nu tycker jag låter lite creepy

Jag talar naturligtvis om att hela norra Europa snart kommer att bäddas in av ett tjockt täcke utav tjock aska från den isländska vulkanen Tungur knivur.

 


Av J Von Apa - 15 april 2010 20:40

Ursäkta att jag tjatar om mina katter hela tiden! jag vet hur irriterande det är att läsa om det men jag måste bara berätta att Elis nu kan öppna dörrar. Jag kan alltså inte stänga in mig på mitt rum. De ska nämligen alltid vara vid min sida som två skuggor dom där markattorna! Kishmish har funnit sitt favoritställe, nämligen nedersta facket i frysen (som nu är tomt.) Bara en ask fryst basilika finns där nu. Han kutar in i den så fort jag öppnar och flera gånger har jag nästan inte sett honom pila in där. Stängde för att avskräcka honom (5 sek) och när jag öppnade så hade han lagt sig bekvämt till rätta för att myza. Jävla åsnepuffar jag har att göra med!

Ovido - Quiz & Flashcards