vonapa

Alla inlägg under april 2010

Av J Von Apa - 4 april 2010 12:17

Jag blir vansinnig på kissar ibland! Så fort jag vaknar så börjar den ena jama som en iddi. Den kutar framför mig så att jag håller på att snubbla på den och när jag ska sätta mig så lägger han sig direkt under min röv! Vill Kishmish ta livet av sig så är han på riktigt god väg! Han sitter utanför toadörren när jag duschar och skrapar på dörren som om det skulle finnas 20 hungriga Rottweilers i rummet intill, redo att sluka honom! Jag har ebjudit utgång, mat och vatten finns och lådan är ren. Jag tror bara att han är lite pucko och ska ha 100% uppmärksamhet.

Snart kommer iaf pappa och hämtar mig. Vi ska på påsklunch(isch) i Österbybruk (Ska läsas med grov norduppländsk dialekt) Det blir väll kött med räksallad och blodgratinerade potatisar. I min familj har det aldrig funnits en vegetarian så vitt jag vet och argument mot vegetarianism än för väger tyngre i Vonapa klanen.

-Men vi har ätit kött sen stenåldern (skall läsas med grov latinodialekt)

-Men tänk på alla stackars kor som du äter upp maten för (skall läsas med norsk dialekt.)

Jag hoppas det finns ngn trevlig sallad. Sällskap finns ju och det räcker långt!

Av J Von Apa - 3 april 2010 20:50

Bilder från i torsdags som jag fann i mob nyss. Lägger upp dessa. De andra jag tog var inte utav värde. Raderades direkt! haha


Frida, Emmi & Dennis. Tror de sjunger...

 

Träffade Setareh och Cosmo på Hijjaz

 

Av J Von Apa - 3 april 2010 20:46

Det blir nog en lugn lördag med chips och Millenium. Dessutom måste jag hålla lite koll på kissarna som är ute och ränner. Imorgon ska jag till Österbybruk på middag hos min kusin. Adjö for now!

ddr

Av J Von Apa - 3 april 2010 18:15

Jag förstår mig verkligen inte på vissa personer...

Av J Von Apa - 3 april 2010 15:59

Gud så skönt det är ute! handlade dammsugarpåsar också! gud vad jag är värdelös på sånt. Jag satte fast påsen i dammsugaren rätt improviserat. Det får gå som det går med ddr. Nu ska jag göra sallad och sätta in en pizza i micron. Kiss

Av J Von Apa - 3 april 2010 15:00

Yes! Nu funkar det! (Pet society)

Jag ska snart ut i det fina vårvädret på en cykeltur. Svänger nog förbi Hemköp och inhandlar lite föda. Jag har verkligen INGENTING hemma! Bäst att skynda innan solen försvinner!

Grr

Av J Von Apa - 2 april 2010 17:27

VARFÖR FUNKAR INTE PET SOCIETY!!!???!!!

Av J Von Apa - 2 april 2010 12:41

D-AB är så JÄVLA puckad! Gud vad jag inte vill se henne på ett tag! Hon fick för sig saker och slängde ut mig mitt i natten när vi var hos henne på efterfest. Hon är så jävla skev. Hon fr för sig saker om MIG varje gång hon är packad. Borde inte hon om någon hålla i sina få vänner som hon har kvar? Jävla åsna!!!

Dennis stannade kvar och jag blev sur och hotade med wow osv.

Jag tyckte att jag hade befogenhet att bli sur, även om jag blev sur som en mur (?) Väntar med spänning på sms/msn/tel.

 Blev ännu surare när jag såg min sovrumsdörr stå öppen! Jag kollade fort på sängen och mycket riktigt; där i den låg en liten pöl. Jag ville vrida nacken av dom båda! Nu har mamma sagt att hon TIDIGAST kan ta dom i juli...........

  <--sur mur


Ovido - Quiz & Flashcards