vonapa

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av J Von Apa - 6 juni 2009 19:15

Dena ringde nyss och ville gå på bio och sen Palermo. Jag passade på den. Jag ska bara ligga på soffan och glo på TV och käka.Jag har en känsla av att hon inte har ringt för sista gången ikväll... 

Av J Von Apa - 6 juni 2009 14:44

Den här låten lyssnade vi på igår hos Dena och sjöng med som två hesa kråkor. Jag älskade den här låten som liten!

Av J Von Apa - 6 juni 2009 14:26

Igår firade vi Emmi som tagit studenten. Vi gick nästan hela familjen till Gustav Janum där alla sprang ut. Emmi var jättefin och sprudlande lycklig över att äntligen vara klar med skolan! (Ingen fick se hennes betyg.)

Vi drog sedan till Terassen och tog några öl för att sedan inhandla färdkost till bussresan mot Bälinge. En Corona och en Bananöl...

Mottagningen var fin. God mat med massor av vegetariska alternativ. Jag syndade dock och åt lite tonfisk och räkor, men  det gjorde inget tyckte jag. Gudomlig buffé!

Hinkade i oss öl och sjöng singstar!

Hur jag kom ner på byn minns jag inte. Jag tror  att Tio Cami körde mig. Han lovade mig en cykel för 8 kronor. Jag ska nog gå till hans butik och köpa en isf!


Väl nere på stan hängde jag med Dena. Sedan Palermo och sen hemgång. Jag kom nämligen hem 14.00 idag! Jag somnade hos Dena. Två snubbar hängde med till henne. Ena tog Dena. Den andra ville jag ta men jag var så töntig så han drog! 


Ovido - Quiz & Flashcards