vonapa

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av J Von Apa - 24 juni 2009 22:50

Det här inlägget var så puckat så jag raderade hela skiten...

Av J Von Apa - 24 juni 2009 12:34

Imorgon börjar jag 9.00 Jag kanske unnar mig en öl efter jobbet! Jag tycker att jag är värd det! Annars? vi har varit till en lekpark med jobbet. Det var askul eftersom vi slapp vår dammiga gård och kom ifrån våran dagliga gamla miljö! Vi går utanför gården typ en gång per år. Varför vet jag inte riktigt. Det är lite "så har det alltid varit". Det uttrycket suger!

Av J Von Apa - 24 juni 2009 06:06

******* **** kommer på min inflyttningsfest! Han sa det iaf, men jag är lite osäker på om han dyker upp. Jag får ge honom en chans, trots alla naziprylar och rykten. Jag minns honom som en hyvens påg med båda fötterna på jorden. Om jag skulle lyssna på alla rykten och vara mer pryd så skulle jag inte ha några vänner alls.

Ovido - Quiz & Flashcards