vonapa

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av J Von Apa - 26 juni 2009 13:20

Gudars bananer vad kändiskåt jag verkar vara. Jag såg till min fasa att på bara en sida så har jag skrivit om Eddie Murphy, Madonna, MJ, Paris & Björk. Jag har nog glömt den största stjärnan av dem alla nämligen Krösamaja!!!

Av J Von Apa - 26 juni 2009 13:07

Det florerar olika rykten om MJ. Att han exempelvis dog av en överdos, för att inte tala om tidigare rykten som förföljt honom! Jag tror bara att han var en oddball men man vet inte... Lyssna bara på hans musik och skit i resten!

Av J Von Apa - 26 juni 2009 00:04

En stor stjärna har avlidit! En av världens största popstjärnor, Michael Jackson, har avlidit efter en hjärtattack, rapporterar nöjessajten TMZ. 
Tycka vad man vill om denna sångare men han har skapat fantastisk musik genom året! Ett musikaliskt wonderchild som tog världen med häpnad med sin musikaliska intelligens! Hans populäritet gjorde honom bara större och större i sådana proportioner att han blev idoliserad och nästan gudalik vilket även gjorde honom till ett offer!   

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5432546.ab

Ovido - Quiz & Flashcards