vonapa

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av J Von Apa - 17 juni 2009 21:43

Fast jag tror att Freddies nytolkade version är bättre. Vad tycker du? Jag är lite kluven i frågan iof. Oj oj det HÄR inlägget lär bli ett glödhett ämne! ROFLMAO

Av J Von Apa - 17 juni 2009 21:28

Gudars vad svårt det är att hitta låten "Alla har glömt" med Towa Carson. En otroligt bra svensk gammal klassiker som lätt sätter sig på hjärnan. Detta var den enda videon jag fann. Sorry!

Av J Von Apa - 17 juni 2009 20:10

Av J Von Apa - 17 juni 2009 19:56

Svar till "gayrights" som skrev

"Jaja, nu ska vi inte ta ut vinsten i förskott lille vän. Det är inte 100% säkert att det är Helge. Bli inte Journalist vetja. Att Helge är död kan du hålla för dig själv. Dumma dig"


1. Jag tar ut vilken vinst jag vill i förskott.


2. Vad är oddsen att det är en annan slaguggla? Det är rätt ovanligt med slagugglor i vår stad.


3. Jag vill inte bli journalist.

Av J Von Apa - 17 juni 2009 18:49

En Uppsalakändis har funnits död bakom Musicum på Kyrkogårdsgatan i centrala Uppsala! Denna exotiska varelse har satt en stämpel i Uppsala bland alla fågelskådare runtom i Sverige. RIP Helge vår egna lilla ugglefarbror.


http://www2.unt.se/avd/1,,MC=77-AV_ID=922465,00.html

Av J Von Apa - 17 juni 2009 18:07

Alla som vill och är sugen på att fira midsommar i det gröna är hjärtligt välkommen att delta! Hoppas på ett soligt väder! Var? Inte bestämt men någonstans i Uppsala. Kanske någon park eller vid någon sjö där vi kanske gör en midsommarstång och har det mysigt! Alla tar med sig något att äta och gärna något drickbart också! Var, när & hur vi gör kan diskuteras på facebook! Hoppas på en stor och trevlig skara!!!


"Midsommar kan betyda den tidpunkt som infaller mitt på sommaren, men används vanligen för att beteckna firandet kring Sommarsolståndet. Ursprunget till midsommar är förkristet, men kyrkan har valt att fira Johannes döparens födelse vid samma tidpunkt. Idag firas midsommar i Sverige med dans kring midsommarstången och med sill och färskpotatis på matbordet."

 

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/event.php?eid=110690610880

Av J Von Apa - 17 juni 2009 16:10

En sak som jag inte har fattat är det nya "modet". Så jävla många går omkring i träningsjacka med olika loggor på, typ teknikmagasinet, Mazda, Scan etc. jävla fult! Matchande jacka & byxor fullplottrade med töntiga loggor. Typ varje jävla dag ser jag något ägg klädd sådär. Ok, de har säkert ägnat sig åt nån töntig sport men de kan väll byto om innan de visar er bland folk.

Jag mår ju fan illa!


Jag var tvungen att ta ett paparazzikort på min medressenär.

Av J Von Apa - 17 juni 2009 16:07

Syskonen var på Skansen igår och kollade på djur. Jag kikade just på bilder därifrån och jag tror jag såg VÄRLDENS gulligaste bild!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards