vonapa

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av J Von Apa - 21 juni 2009 22:06

När ska den här trenden komma till Sverige? Jag gillar det där mer än våra fula svennekläder! Ok jag har kanske lite svårt att tänka mig att gå klädd så, men jag tycker att det är lite småpiffigt!

Av J Von Apa - 21 juni 2009 15:00

Ett tips till alla tonårsföräldrar där ute. Ge ditt barn ett world of warcraft account och stäng sedan av det efter 6 månader. Det kommer att skapa ett härligt klimat i hela familjen. Kolla gärna in 1:11 när han försöker penetrera fjärrkontrollen i sitt anus...

Av J Von Apa - 21 juni 2009 13:35

Av J Von Apa - 21 juni 2009 13:24

Det blev faktiskt en helt fantastisk kväll igår med! (på sommaren fick man supa ner sig totalt.) Jag borde kanske tänka på min image, men jag har varken barn eller husdjur så jag tycker att det är ok! ATT jag orkade ta mig till G-sunda! Ankan hade aldrig varit där. Han kände sig lite rädd. Rädd för att bli rånad och gangbangad...Nåväl, jag, Setareh, Ankan + syster med PV begav oss ner mot byn när ölen sinade.

Emmi & Micke drog någon stans och jag S & A tog några öl på VIP. För alla er som inte vet vad VIP är så kan jag berätta att det är världens mest skabbiga ställe. Ölen kostar dock 29:-

Något som är ÄNNU mer roligt är att Ankan inte fick köpa mer öl

"Han är för full" PÅ VIP! WTF ROFLMAO LIKSOM!

Marcus kom och vi drog till Palle. Palle är Grand hôtel i jämförelse med VIP. Där har ni svar på hur glossy VIP är!

S & A drog hem. Palle var juste förutom de latinamerikanska homofoberna som jag promt skulle omvända...

Nu: chips och bakfylla igen...

Ovido - Quiz & Flashcards