vonapa

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av J Von Apa - 9 juni 2009 21:00

Jag har besökt något som heter "bloggtoppen". Jag ligger rätt lågt rankad där. Kanske beror det på att jag inte har skickar ut min bloggadress överallt! Jag är livrädd för att vissa personer ska läsa den här! De flesta bloggar jag har läst skriver antingen på blogger, blogg.se eller wordpress. Kanske jag har valt fel blogg?

Huvudsaken är att de jag tycker mest om får läsa min blogg. Jag har skrivi talldeles för länge på den här för att palla byta. Been there, done that!

Jag hoppas inte det beror på att jag suger, för det tror jag inte att jag gör... Eller? ;)


I like bloggagratis.se


http://www.bloggtoppen.se/blogg/50063/

Av J Von Apa - 9 juni 2009 17:22

Minsta knyst från grannen och jag löper amok! Någon som vill byta bostad? Skicka isf ett mess! Jag bor i en centralt belägen tvårummare med fin trädgård med utemöbler, äppelträd och ett stenkast till Stadsskogen. Goda bussförbindelser. Lägenheten ligger i ett stort hus längst Norbyvägen i Kåbo. Du bör ha överseende med gitarrspelande miffon, annars inga som helst problem! Låg hyra med elen inräknad samt vättstuga. Väggar och takmålade vid inflytt för ca 4 år sedan. Litet kök med två rätt stora rum. Ca 45 kvadratmeter stort.

Av J Von Apa - 9 juni 2009 13:31

 "En hbtq-klubb för dig som gillar överraskningar, dansa dig svettig till ljudet av gudomlig musik, kall öl, och en myshörna lämplig för kvällens nyfunna hångel! Vi kommer att ha kvällens tävling där vi lottar ut fina vinster. Något speciellt kommer att hända kl 00.00

PREMIÄR DEN 4/7!

ORANGE Svartbäcksgatan 29 UPPSALA


Vinsten kommer från:
http://www.fritalavincha.com/
"Vi handplockar designermärken och designprylar från världens alla hörn som du garanterat inte hittar någon annanstans i Sverige"


Känns inte hela konceptet väldigt bekant? Visst, jag ska inte vara någon bitterfitta och säga att idén är gammal och påfundet MITT. Jag ställer mig upp och bockar djupt åt en ny hbtq-klubb i Uppsala då Orchidea inte finns längre för tillfället. Bra initiativ!!!Kolla in klubben på Facebook eller QX.se.




 

Av J Von Apa - 9 juni 2009 07:48

Hur mycket cash får du per månad?

Glöm inte att klicka i och glöm inte att omröstningen är anonym!


Nu får jag inte sitta här och skriva så att jag missar bussen och kommer sent till jobbet! Igår gjorde jag det, helt ovetandes om att bussarna har ändrat till sommartid. Jävla sommartid. Jävla överfulla bussar.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards