vonapa

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av J Von Apa - 20 juni 2009 21:23

Hos syster och Adde i G-sunda. Pappa, jag och systrarna sitter på balkongen och pratar om familjelycka och sjunger fina sånger. Jag hällde ett glas vin över mig. Jag kände att det skulle bli mer franskt då. Setareh och Andreas kommer också!  Wihoo. Pappa är på väg hem för att hämta fler krukor. Kruka är det nya ordet för öl enligt Adde. "Det är ett jävla skönt utryck"

Adde och hans bästa vän Adde sitter och lirar fifa och krukr loss! Det kommer nog bli en mycket trevlig afton! Vi får se vart vi landar. De ska till Flustret, men jag får se vart jag hamnar. Dåligt med cash u know!

Av J Von Apa - 20 juni 2009 18:34

Emmi grattis till lägenheten! Nu till något allvarligare... Du får sluta upp med den där mittisen!!!

Av J Von Apa - 20 juni 2009 17:16

Stackars Sizzel som inte fick lägenheten :(

Jag får spåna på den där. 

Av J Von Apa - 20 juni 2009 14:18

Bakisfika vid bryggan med Hilda & Marcus.

Av J Von Apa - 20 juni 2009 14:11

Gårdagens midsommarfirande började lugnt då jag mestadels låg på soffan hela dagen men ryckte upp mig och for till Marcus. Hans kompis Hilda var där (tack för modelltipset.) Det bjöds på goda drinkar och en hel del skratt! Vi var lite nyfikna på Marcus nyinflyttade granne och vi försökte komma på en plan för att få in honom till festen. Hilda knackade på och frågade efter citron, men han hade ingen. Sen bjöd hon in honom och efter ett tag kom han in. En stilig ung karl må jag säga! Han hadde med sig sprit som han gav bort. Efter ett tag kom Lotta, Dena, systrar, Setareh och Ankan också. Setareh hade med sig en himmelsk rockfordost som vi satte i oss på ett kick! En fantastiskt kul midsommar! Jag somnade dock på soffan så någon utgång blev det inte.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards