vonapa

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av J Von Apa - 25 juni 2009 23:48

Setareh
 Jag går in på din blogg var dag och vad får jag se? Jo, den där bilden är det första jag får se dag ut & dag in...

Av J Von Apa - 25 juni 2009 20:57

Nu har Drakulina kommit och vi har plockat, stuvat, förflyttat och ägt hela min lägenhet! Som tack bjöd jag på mat i trädgården. Nu ser lyan verkligen ut som stans största knarkarkvart! GUD vad det är jobbigt att flytta! Det känns som att man har hållt på hela EM men när man ser efter vad man egentligen gjort så är det rätt minimalt! Vi har fått in en bokhylla blott, men säckar fulla med skit som ska till tippen. Nu ska iaf Drakulina ut med Lotta. Jag är så här nära -->. att följa med, men jag vet att det är en dag imorgon också. Den dagen kallas fredag och då kan man gå ut med gott samvete!


Jag körde det där klassiska husmorsknepet - bakpulver + ättika på spisen. Det funkade faktiskt helt ok!  Nu ska jag bara slappa framför teven och koppla bort all stress och sånt!

Av J Von Apa - 25 juni 2009 13:50

Gud om jag hade vetat att det skulle bli så mycket tjaffs och skit kring min lägenhet så skulle jag inte ha tackat ja till den större eller kanske hyrt ut min lilla till en helt oberoende person som jag inte känner. Ser jag ut som en vandrande hyresgästförening? Gud vad stressande det här är.

Jag kanske är en lättstressad person? Inte inom mitt jobb eller privat, men när det gäller ha en blåslampa i baken på folk så att de verkligen flyttar in, ringer hyresvärdar, sociala myndigheter, kontaktpersoner, fixa cash osv osv stressar mig. Jag vägrar betala dubbla hyror och få min efterlängtade semester förstörd!!!

Av J Von Apa - 25 juni 2009 13:39

Jag har blivit kallad det mesta av barnen jag har jobbat med genom åren. Bland många nicknames/felsägningar finns bland andra Oannes, fröken, köttbit, julskinka men det bästa är nog ändå "onani" som en unge kallar mig just nu. Han ropar efter mig och det låter precis som att han ropar just onani!!!

Av J Von Apa - 25 juni 2009 08:05

G E  M I G  S E M E S T E R  N U !!! Solen skiner iaf. Emmi & Linda kommer senare i EM och hjälper farfar att fixa & dona...Ni skulle se min hy nu. Typ värsta kastmärket på hakan. Dessutom har jag en blommig skjorta på mig just nu och tänkte ha den på mig dagen till ära. Nu ska jag åka och snusa!

Ovido - Quiz & Flashcards