vonapa

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av J Von Apa - 22 juni 2009 21:34

Björk när hon var som bäst enligt mitt tycke! Vad hände egentligen med henne?

Av J Von Apa - 22 juni 2009 19:46

Jag gillar folk som lämnar anonyma kommentarer. Det tillför en viss mystik!

Av J Von Apa - 22 juni 2009 18:51

Vi måste stötta iraniernas kamp för frihet och demokrati! Känsliga tittare bör ej se filmen! Ska det krävas så här råa filmklipp för omvärlden att få upp ögonen? Uppenbarligen.

Av J Von Apa - 22 juni 2009 17:17

Den här låten sjunger jag & Marcus alltid på fyllan, fast det låter kanske lite, lite annorlunda när vi kör den...

Av J Von Apa - 22 juni 2009 16:50

Idag när jag skulle handla middag på Hemköp såg jag den nya enkronan. Det var en kvinna som langade fram den så den var tyvärr inte min, men jag såg den allt! Jag hade ingen aning om att det kommit en ny krona. Piffig!


http://www.metro.se/se/article/2009/01/15/15/0332-65/index.xml

Av J Von Apa - 22 juni 2009 12:53

Jag trodde att jag slutade 15.40 men det var 16.40 Suck, suck, suck! Jag är så jäkla trött just nu! Jag ska väll hem och slänga prylar och börja fixa och dona inför flytten. Jag får se vad jag tar med mig, vad som ska slängas och om jag ska köpa något nytt. Jag skulle verkligen behöva en ny säng! Jag får kolla runt om jag hittar en juste dubbelsäng med fin ram och skön madrass! Kanske jag kan få hjälp med frakt av någon? Mamma? Pappa? Dessutom en byrå och kanske en ny bokhylla. Kanske tar en tur till Ikea på torsdag eller nästa vecka när semestern satt igång!

3/7

Av J Von Apa - 22 juni 2009 07:08

Astrött! Jag har inte sovit så många timmar inatt! Jag skulle prompt kolla på 48 avgörande timmarna på tv4-fakta och sen American inventor, ett program jag aldrig kollat på innan. SÅ puckat, men det var final. Programmet sög iaf. Idag verkar vädret fint! Det underlättar måndagmårnar. Glöm inte min inflyttningsfest 3/7. Skicka ett mess om du vill komma!

Ovido - Quiz & Flashcards