vonapa

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av J Von Apa - 15 juni 2009 23:08

Är det bara jag som scrollar, scrollar, scrollar?

Av J Von Apa - 15 juni 2009 22:42

Jag hittade visst min gamla blogg!

Jag hade inte skrivit så mycket där men det var lite underhållande att kika in och läsa det lilla jag hade skrivit. Anledningen till att jag fann den var för att jag tycker att designen här är ful, även om det är jag som fixar bakgrunder och färger. Dessutom har de flesta bloggar som jag läser mer etablerade bloggsidor som bloggspot. Vad fan är bloggagratis liksom? Jag skulle kika om jag kunde skaffa ett konto där istället och till min stora förvåning  fann jag min gamla sida där. Glömska åsna! Jag kanske kan få den här bloggen lika fin som de jag besöker. Jag ska nog inte bli webdesigner när jag blir stor, men lite sugen på sjuksyrra. Jag måste bara läsa några år på komvux först... BLÄ!!!


Besök gärna min blogg på bloggspot om du känner för det!

 Jag tror inte att jag byter. Jag tjatar om det där hela tiden, men jag har börjat lära känna bloggagratis och alla dess inställningar. Dont worry!

http://mutakhallif.blogspot.com/

Av J Von Apa - 15 juni 2009 19:28

Ärkebiskop José Cardoso Sobrinho i Brasilien är mannen som just gett ondskan ett ansikte.
Det är den lille till vänster. Han som så fint håller handen över sin putande mage...
José Cardoso Sobrinho är mannen som bannlyste läkarna som räddade en nioårig våldtagen flicka. Sobrinho bannlyste dessutom flickans mamma.
Medan våldtäktsmannen gick fri från bannlysning.
-
Jag har bannlyst José Cardoso Sobrinho.

Av J Von Apa - 15 juni 2009 16:31

Hemma AT LAST! Jag satt på bussen och funderade ut en trovärdig sjukanmälan, men jag får nog bita ihop! Jag är så klag idag men detta är ett perfekt forum att spy galla på allt och alla man är trött på! Jag är trött på mina kollegor som är lika bittra som jag är just nu. Speciellt en av dom som är så himla osäker på sig själv och ska vara så mogen fast hon i själva verket är ett platinablonderat spån på 22 år.

-Hade du kul i helgen?

-Jag hade det trevligt...


WTF liksom! 


Jag är så jääävla glad att det snart är semester! 



Av J Von Apa - 15 juni 2009 13:30

Jag är aptrött! Irriterad och INTE sugen på att jobba! Jag längtar efter sommar, ledighet och bekymmersfria dagar! Just nu känns det som att jag vill jobba på kontor!


Av J Von Apa - 15 juni 2009 07:54

Sommartider nej nej!

Nu har jag kollat bussrutten till jobbet. Jag verkligen hatar sommartiderna på bussen. Jag måste gå från stan till jobbet för att hinna. Jävla mutakhallifbussar! Ge mig en cykel tack!


2009-06-15   08:01   08:31   00:30  1   Stadstrafik UppsalaStadstrafik UppsalaGånggång
Av J Von Apa - 15 juni 2009 07:45

Det var en gång en skogsmulle-kärring som en gång sa "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder".

Den skogsmulle-kärringen lever inte längre. Hon dog innan pensionsålder. Så mycket hurtighet till ingen nytta! Den där skogsmulle-kärringen jobbade jag med en gång för många år sedan. Jag gillade henne, förutom hennes hurtighet fast det var lite charmigt ändå! Idag skulle jag säga "det finns inga dåliga kläder, men ett jävla skitväder som borde försvinna från jordens yta NU!!!111"

 Det är ojämn vecka vilket betyder att det inte är något personalmöte idag! Jobbar i barngrupp 8.30-13.50 Sen blir det nog städa och tråka loss!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards