vonapa

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av J Von Apa - 19 juni 2009 15:58

Jag sitter i mjukisbyxor och farfarskoftan och röker en mentol. Det kallar jag en RIKTIG midsommar *RAP*


Pappa har iaf varit hit med cash. Det satt en mystisk ung man i hans baksäte... Jag vågade inte titta på honom. Jag blev så där slampigt blyg!

Nä nu ska jag fanimej hoppa in i duschen och skrubba bort min bakfylla och knäcka en öl och bege mig ner mot civilisationen. Be safe där ute!

Av J Von Apa - 19 juni 2009 13:43

Midsommar... RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ RAAAAAAAAAAAAAAAJ (röven) RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!


Jag är glad att jag har öl, men var är maten? var är folket? var är snusen? var är nubben? var är röven? var är den stora blomkuken?

Av J Von Apa - 19 juni 2009 12:58

Güd! Jag vaknade nyss, asbakis och skakis! Utan snus dessutom!!! Gårdagen var iof helt fantastiskt kul! Först mötte jag upp Lotta hemma hos en snubbe som heter Tor som gillade att bygga tågbana... Jag vill understryka att jag INTE känner honom. Sen drog vi till Lisa och hälsade på hennes kaniner. Halva hennes hem var helt täckt med grönt och kaninbajs. Ricardo kom och han skjutsade mig på sin cykel ner på stan. Vi alla satte oss på Palle och bara ääägde! Jag hade askul iaf! Vi efterfestade hos en iranigubbe. Jag kom på att det var Jockes gamla knull ”Ben”. Mohahaha! Han fick en fönsterruta krossad av en ytterst otrevlig gäst. Annars  var det helt ok! Dessutom hade vi raggat upp en snubbe dit som Lotta sen bedrev älskog med på hans hotellrum. Hon hade sen fått veta att det var sångaren i Arctic monkeys. Wöööwööö jag har rört en kääändiiisss!!! (Vilka är arctic monkeys?)

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards