vonapa

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av J Von Apa - 8 juni 2009 23:37

Min sorts humor *Väx upp för fan*



-rätt kul men är det äkta vara? 


-ingen aaaning!
jens tror att hon får svimningskänning, och att hon fjärtar i samband med det strax innan hon faller... 


-Ja det tror jag med. Men lite väl kul! haha



Av J Von Apa - 8 juni 2009 23:25

INTE ok!

Jag ser ut som ett ryskt gruvfyllo med förlamat ansikte. 

Av J Von Apa - 8 juni 2009 23:21

För det mesta tar jag det rätt lugnt när jag är ute och festar. Dessa bilder konfermerar detta påståendet. Jag är faktiskt rätt så tråkig och lugn när det vankas partaj...Eller? Var det någon som sa någonting annat kanske?


GUD! Att jag ens lägger upp dessa bilder...

Av J Von Apa - 8 juni 2009 19:42

Mötet efter jobbet sög. Jag satt av tiden från att jag slutade tills mötet inleddes i lärarrummet i två timmar men avbrott för inhandling av soppa på macken (Ätbar sådan). På mötet gjorde vi lite observationer och rensade sedan akvarium. Jag fick akvarievatten i munnen och det smakade gott. Jag drack upp allt!

Bussresan hem var en glädjefull rutt då jag träffade Lotta med katt och pojkvän. Det är inte varje dag jag träffar den bönan! Kanske en gång per år med lite tur så det var grejt! Hon skulle lämna katten hos sin pappa. Synd att vi inte hann talas vid längre men den korta stunden var halal!

Av J Von Apa - 8 juni 2009 15:42

De beskrivs som "Rainman-systrar" med otroligt bra minne! Kolla klippet!


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5339359.ab

Av J Von Apa - 8 juni 2009 07:54

En fråga... Att "pimpa" mobilen, skulle det vara ett sätt att få kids att vilja beställa varor från ett företag som säljer ringsignaler och bilder till sina mobiler? Ett seriöst företag som vill tjäna pengar använder ord som "hallick" som något positivt. Varför inte hora mobilen, eller hallicka upp den, för pimp och hallick betyder ju samma sak. Jag tycker att det är osmakligt! Köp aldrig en produkt som gör dig pimpad.


-_-

Av J Von Apa - 8 juni 2009 07:33

Måndag med möte och allt. Jag blev verkligen överlycklig när klockan ringde...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards