vonapa

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av J Von Apa - 28 juni 2009 23:34

Av J Von Apa - 28 juni 2009 23:19

Jag somnade med snusen kvar i käften och vaknade nu! Det känns som att det här kommer att bli kanoners då jag SÄKERT kommer att somna om och dessutom ska upp 05.40 Hööörling!!!

Av J Von Apa - 28 juni 2009 12:18

Linda var fin igår. Hela hennes drink spillde hon ut över hela bordet.

Av J Von Apa - 28 juni 2009 12:08

Jag och Dena hade det myspys igår! Jag knatade hem mot henne genom botaniska trädgården. Det doftar så halal från Jasminen. Det väcker fina minnen! Väl hos Dena var det klädbestyr och pyssel innan vi kom iväg. Tanken var den att vi skulle sätta oss och babbla på någon uteservering. Vi svängde in på Saluhallen och beställde utsökt mat och utsökta öl! Jag kan verkligen rekommendera Saluhallens mat då man får mycket, vällagad och prisvärd mat! Efter maten träffade vi Setareh & Ankan och vi fortsatte öla på både Terassen och Palle. Efterfest hos Dena vars jag vaknade upp på hennes soffa. Nu har jag handlat en god sallad och det blir nog mest lugnt för min del idag. Jag har två dagars jobb och sen... SEMESTER!

Ovido - Quiz & Flashcards