vonapa

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av J Von Apa - 16 juni 2009 22:24

19.30-22.24 har jag sovit. Jag MÅSTE somna om eftersom jag ska vara utvilad och stiga upp 05.40 Jävla halal liksom! Bäst att hoppa i säng typ nu! Tack för tipset Ania om att plugga på distans och Gary; Om du vill se på film så får du visa nunan. Lite gaser kan jag leva med.

Av J Von Apa - 16 juni 2009 18:16

En sak som har slagit mig är att SÅ många killar stinker! De har varken sköljmedel när de tvättar (om de nu gör det), ingen parfym och i vissa fall ingen deodorant! En doft av gamla hudavlagringar, intorkat svett och fettigt hår genomsyrar hela hans aura. Ponera att en ashet snubbe stiger på bussen och sätter sig bredvid dig och han stinker gammal ungkarlslya... Han är inte lika attraktiv längre för att säga det det milt sagt! Skärping alla snubbar där ute!!!

Av J Von Apa - 16 juni 2009 18:03

Min andra kollega som har varit hemma pga att hennes mamma är allvarligt sjuk kom till jobbet idag. Jag befarade det värsta dvs smäll i dörrar, no talk och kalla blicken, men hon var faktiskt riktigt trevlig! Det kom bara lite tårar och MYCKET prat. Hon behövde verkligen prata av sig och jag försökte vara en god lyssnare.

Jobbet nu är iaf pest! Skönt att vi kunde vara ute idag! Det underlättar allt! Dämpar allt skrik, buller, städ och tjat om materialet "Nej, sitt inte på bordet, stoppa inte kniven i munnen, ta ut penseln ur Pelles öra osv osv."

Dessutom är min lilla huligan inte med vil lunchen imorgon då det är överinskolning nu. Man ska alltid tänka positivt som sprutnarkomanen sa...

Av J Von Apa - 16 juni 2009 13:33

"Den värste seriemördaren på flera decennier har gripits i Florida.

Fast 18-årige Tyler Weinman dödade inte människor.

Han plågade ihjäl katter."


Ett jävla spån har flått katter levande och låtit dom plågas tll döds! Tur att ärthjärnan åkte fast och han riskerar att få 158 års fängelse. Jag skulle föreslå sluten anstalt på psyket!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5386719.ab

Av J Von Apa - 16 juni 2009 07:36

Jag ser solen genom mina gardiner. Jag ber till gudarna att det inte bara är en synvilla!!!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards