vonapa

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av J Von Apa - 1 juli 2009 22:16

Första natten i den nya lägenheten! Jag är i gamla nu eftersom internet inte fungerar där ännu. Jag flyttar över resten av prylarna imorgon. Jag hoppas att jag får hjälp med alla säckar med skräp som jag måste slänga!

Teven är iaf ikopplad i nya lyan. Här i gamla är allting tomt. Lite jobbigt med alla jävla prylar som måste tas omhand som min gamla dator, sängen + alla gamla kartonger osv. Imorgon blir det nog en jävligt hektisk och jobbig dag. 

Det kryllar även av myggor här i lägenheten som vi släppte in under flytten. Det kliar så satans mycket efter ett myggbett! Ovärt! Jag hoppas attmin nya plyschsoffa är skön att sova i och att jag fixar en säng imorgon!

Av J Von Apa - 1 juli 2009 20:54

Flyttstädningen är i full gång! En välbehövlig paus med mat från Mac Donnalds nu! Fy fan vad vi kånkat runt på prylar och det är asmycket kvar!!! D Ö R

Av J Von Apa - 1 juli 2009 09:50

Min nya drog kallas Bärry yoghurt med körsbärssmak från Milko! I relly love it!!! Perfekt på bakfyllan som idag! Gårdagen firades med öl och vin eftersom semestern inleddes och dessutom skrevs kontrakt!Jag har flyttat över min hemtelefon och internet så allt är kalas! Nu fattas bara möblerna! Jag är verkligen asglad över detta OCH asbakis! Jag blev både nekad smörgås på subway och inträde till Palermo! Om vi säger såhär; en BIB och några öl gör mig ZzzRRAAAAJJJ RAAAjzzzzz...


Jag träffade ******* **** och jag besökte hans bostad och jag kom nyss hem ;)

Han var ovårdad men ändå rätt ok. Tilllärkligt ok för ett hembesök!

Ovido - Quiz & Flashcards