vonapa

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av J Von Apa - 21 juli 2009 12:34

Nu ska jag hem till syster Sandra och träffa syskonbarn och äta mat. Fan vilken tur jag har som har så många syskon! Fem systrar och en bror! Den enda nackdelen är alla julklappsinköp och syskongräl, men det hör till.

Av J Von Apa - 21 juli 2009 12:29

Jag tycker att alla pratar om den fantastiska shakti spikmattan överallt. Alla från Caritorna på jobbet till tv-reklam pratar om denna fantastiska "uppfinning"! Att spikmattan har blivit så uppmärksammad och fått så mycket publicitet är för mig ett mysterium! Även på SVT-nyheterna blev den uppmärksammad, men inte lika rosad som överallt annars. Allt som är aspopulärt blir för mig lite töntigt. Jag lider nämligen av indiekomplex...

För er som vill ha en egen spikmatta; besök länken

http://www.shaktimattan.se/

Ovido - Quiz & Flashcards