vonapa

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av J Von Apa - 12 juli 2009 19:11

Fy farao för min hyresvärd som bara klagar på allt man gör. Allt från stolar, fimpar, sopsäckar, att syster har sin pv boendes hos sig (?) m.m Jag blir nojig för varje gång jag ser gubbfan ute på gården. Att han ska knacka på och säga att jag typ råkat plocka en blomma eller att fönstrena är öppna (ja han har klagat på fönstrena förut). Han klagar verkligen på ALLT den där gubben! Han bidrar inte med en god grannsämja så att säga!

Av J Von Apa - 12 juli 2009 12:30

Jag misstänker att de flesta är rätt trötta på den där Michael, men jag måste bara säga att minnesprogrammet om honom som så många sett (även jag) var faktiskt rätt gripande. Alla mina vänner som sagt att de såg programmet säger även att de grät. Jag tyckte inte att talet av Michaels dotter Paris var särskilt gripande, men talet av Brooke Shields fick mina ögon att fuktas.

Ovido - Quiz & Flashcards