vonapa

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av J Von Apa - 20 juli 2009 23:57

Kattens min efter avspisningen...

Av J Von Apa - 20 juli 2009 21:12

Bara massa rymdskit på TV. Who cares? Farfar kanske...

Av J Von Apa - 20 juli 2009 14:51

-Johannes!

-Ja?

-Kom ett tag, jag ska visa dig nånting

-Vadå?

-Titta här!

-...

-Ser du att väggen här är förstörd. Det är någon som slagit upp dörren


*visar med hela handen gångjärn, vägg, dörr*


-Oj, hur kan det komma sig

-Det är dina kompisar som har förstörd dörren

-Nä det tror jag inte

-Hör du hur det gnisslar

-Mmm

-Ja, jag ville bara visa dig. Hej då.


*Jag är fucked snart*

Av J Von Apa - 20 juli 2009 14:25

Jag skojar inte när jag skriver att jag är fattig som en kyrkråtta! Jag var nyss på Konsum i Ekeby för att handla mat (lite potatis, några champinjoner och ett pkt ägg). Med mitt kvitto från pantflaskorna och mina små kronor går jag fram till kassan för att betala och då fattas det tre kronor!

-Eeh, jag kan lämna något, kläcker jag ur mig varpå tjejen bakom mig i kön säger att hon kan betala resten. HÖJDEN av förnedring!!! 

Av J Von Apa - 20 juli 2009 13:39

Så, nu har jag snackat med hyresvärden och det gick rätt bra. Han pratade mest om att man inte ska spela så hög musik och ha fester så sent på vardagarna och att en kruka har gått sönder, så jag får betala den trots att det inte var jag som haft sönder den. Jag antar att det är Peter, Emilias mammas kille som kört in med sitt släp och haft sönder den, men han vägrar att erkänna så jag får paya 1000 pix. Jag hoppas på lite hjälp från Emmi ;)

Hyresvärden var annars trevlig och skämtade och det kändes inte så krystat som jag föreställt mig att det skulle bli. Nu ska jag snart ragga middag! Jag får äta banan till lunch!

Av J Von Apa - 20 juli 2009 02:37

En sak jag älskar är min dubbelsäng! Det känns 1000 ggr bättre att sova i den än på min gamla soffa! UNNA! Jag älskar att kura ihop mig under ett fluffigt täcke med massvis av mjuka kuddar! Jag ska snart göra't, men ska bara gå igenom mina favoritbloggar!

Ovido - Quiz & Flashcards