vonapa

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av J Von Apa - 25 juli 2009 12:05

En sak som stör mig är att det alltid är jag som ringer vissa människor. De ringer aldrig mig fast när vi ses så är vi goda vänner och har oerhört trevligt. Jag ska göra ett test och inte ringa. Vem vet, vi kanske aldrig mer ses?


Jag har hittat en avkopplande låt som är perfekt att ligga och lyssna på när man är bakis. 

Av J Von Apa - 25 juli 2009 11:48

Teven och datorn stänger av sig titt som tätt, eller det hände en gång med datorn och två med teven, utan att ngn propp gått. Underligt!

Halsont, värre än igår. Jag hoppas att det är borta på måndag! Funderar på att dra ner på byn och handla cider eller öl... Hmm. Jag måste duscha osv först. Åh jag längtar efter duschningen med mitt nya sleet-look schampo och min nya duschkräm från Lush :D

Här nedan är iaf lite pics från gårdagens "förfest" hos mig och pussbild från Orange.

Av J Von Apa - 25 juli 2009 02:46

Hemma nu, askalas med inköpt sallad med sex (!) valfria ingridienser från rosa pantern! Jag åt kanske 1/4 av mat'n (gott imotgon bakis och skakis).

Kvällen var halal! "förfest" hos mig och sen till Deniz på efter/förfest varpå besök på Orange bla bla bla. Jag tröttnade på Linus livets ordsnack så jag drog till Palle i hopp om att träffa Raz, Dena eller någon annan. Jag fann Lotta & Gusty... Det var trevligt, men drog efter 20 min. Jag tror förfest hos Betzy och kalas hos Ankan blir 1000 ggr mer halal än kvällens eskapader. Nu fan ska jag zzzz! Förresten så kommer jag aldrig mer tillåta rökning inne då jag nästan kräks av stanken! Tacka Gud för mina kunskaper inom husmoderns knep! Jag har hällt upp en ättika i en äggkopp! Hoppas röklukten har försvunnit tills imorgon! Ps. jag har världens mest irriterande fyllehicka!

Ovido - Quiz & Flashcards