vonapa

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av J Von Apa - 17 juli 2009 17:13

Jag ska aldrig mer ha fest här hemma! Inte för att jag inte vill utan för att jag inte törs! Just nu är jag rädd som en hare jagad utav en stor och farlig rabiesvarg! Kvällen blir nog trevlig iaf! Jag ska möta upp Jocke och Ania på stan och det kanske kommer fler kära vänner. Kanske sitter vi i en park eller så går vi ut. Jag är bjuden på en fest också (vin & TP)

Det låter lagom lockande...

Av J Von Apa - 17 juli 2009 13:50

Gud så mycket puckon och idioter det finns i vår värld, i vårt land, i vår stad ja även i vårt hus!

Pratade just med hyresvärden/grannen och han ville snacka med mig och Emilia på måndag! GULP! Tänk om vi blir vräkta!!! Ngn som har en lägenhet? :S

Av J Von Apa - 17 juli 2009 12:50

Av J Von Apa - 17 juli 2009 02:12

Jag blev bjuden på "skogsfest" i stadsskogen. Jag bor bara ett stenkast därifrån så jag tyckte att istället för att sitta hemma och glo på Family guy så kunde jag dra till skogs och umgås med mina kära vänner. Det som var skog stämde... Jag gick igenom konstiga stigar och snår för att finna stället jag skulle till, men tillslut fann jag  det! Till min stora förtjusning fann jag Ania där <3 <3 <3 ! Det räddade verkligen "festen". Jag hade med mig några folle och vi satt där och snackade strunt, drack folkisar och njöt av skogen och sommarvämen framför en varm brasa. Fladdermöss flög över våra huvuden och det doftade verkligen skog och natur!

Follen tog slut och Jag, Ania & Säcken drog till min granne. Han bjöd på vin och så spelade han gamla vinylhits. Efter att A & S drog så gick jag hem. Skönt att för en gångs skull hamna på en "efterfest" som ligger 5 sekunder från min ytterdörr.

Ovido - Quiz & Flashcards