vonapa

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av J Von Apa - 28 juli 2009 17:53

Det är inte särskilt ofta jag transar, men när jag gör det så blir det alltid en lika stor succé, trots det risiga håret och den sjaskiga sminkningen! Denna lilla makeover fixade jag på Sofies toa askalas. Bilden är tagen från qx.se. Mingelfotograferna var som galna och strömmade mot mig och någon kö slapp vi stå i då vakterna bad oss att gå före. Jag har stora blåsor på fötterna efter en vild danskväll och långa promenader på kullerstenar i Stockholmsnatten...

Av J Von Apa - 28 juli 2009 14:13

Jag vaknade nyss hos Sofie vid Globen. Gårdagen var rolig, hysterisk, jobbig och fabulös! Jag for till Sthlm för att träffa Punani. Vi kollade på Mian Lodalen & Sissela Kyle på Kulturhuset varpå vi åkte till Humlegården för att öla lite med ett gäng bögar. Jag tog sedan en cab till Sofie och kom på den "fantastiska" idén att gå på Mums mums i drag! Syftet med Sthlm var att gå på Mums mums... Jag rotade 'igenom Sofies garderob, sminklåda, skolådor och hittade en outfit. En gammal wig hade jag på huvudet. Den fick jag borsta i typ 1000 sekel sen bar det av! Först Vickans och sen Mums mums där jag även träffade Christian och Hampus. Kvällen var nice men fan vad ont i fötterna jag har! Jag förstår hur ni har det ladies! Nu ska vi ner på stan och kolla braxor. Bilder från gårdagens spektakel kommer om några dar!

Ovido - Quiz & Flashcards