vonapa

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av J Von Apa - 24 juli 2009 16:42

Emmi: JOHANNES! Har du strumpbyxor?

Johannes: Nej,vad fan tror d... Eller, jo förresten.

Hahahahahaha


(Dont ask)

Av J Von Apa - 24 juli 2009 15:58

Av J Von Apa - 24 juli 2009 15:34

Är inte Emilias ragg läskigt lik porrskådisen Rocco Siffredi?

Av J Von Apa - 24 juli 2009 15:08

Min syster är dödsförälskad i en kollega. Hon berättade om honom, att han är ashet och att hon blir röd som en tomat i hans närhet. Hon vågar inte ens prata med honom. Hon kom in och frågade om internet för att finna honom, men utan resultat. Hon gick därefter in till sig och jag blev lite nyfiken på den här unge herren så jag forskade lite i det där. Jag sökte på hitta.se och fann hans adress. Efternamnet som min syster kom in med på en lapp var felstavat, så jag bildsökte på google med hans rätta namn och fann en ung och ståtlig herre där. Det måste vara han tänkte jag varpå jag ringer in till Emmi och bad henne att komma in. Hon satt som förstelnad, helt knallröd i fejan och skrek sedan "VAAA!?!!!, HUR HITTADE DU HONOM!!!?!!11" Sen tackade hon mig 1000 ggr för mitt forskningsarbete (som tog 30 sekunder).

Kalla mig stalker, forskare eller bara nyfiken i en strut om du vill, men fan vad kul det var att se hennes min! Nu gäller det bara för syster yster att ta sig i kragen och börja prata med karln (annars tar jag honom)...

Av J Von Apa - 24 juli 2009 14:50

En rätt vidrig bild må jag säga.

Av J Von Apa - 24 juli 2009 13:56

Jag tror att jag har hittat den mest underhållande vloggen i världen. Den här 16-åriga jäntan tror att hon är en vampyr, fast jag tror att det kan vara på skämt... Hoppas inte.

Så USA-goth!

Av J Von Apa - 24 juli 2009 13:22

Nu är jag hemma efter en runda på stan. Först gick jag till Ohlssons frisörer och klippte mig (det behövdes verkligen) varpå jag träffade Setareh & Cosmo. Jag tror aldrig att jag har sett en så gullig hund i hela mitt liv! Jag bar omkring på honom som en liten bebis! Vi satte oss och fikade på Årummet (gamla Ellips) varpå vi shoppade loss! Duschkrämer och tvålar från Lush <3 sedan jagade jag kläder. Det tåls att upprepa att det inte finns NÅGRA killkläder alls i Uppsala! Uppsalas klädutbud suger fet åsneröv, MEN jag hittade 2 par jeans på Cheap monday! De kostade bara 100:- styck eftersom de rear ut! 75% på nästan alla byxor! Det kallar jag cheap och de var faktiskt riktigt snygga!

Av J Von Apa - 24 juli 2009 08:08

Rethosta och ont i halsen. Svininfluensan? Jag känner mig iaf pigg och ska ner på stan och smitta Uppsala samt klippa mig och titta på Setareh och fika med hennes nya valp Cosmo. Jag ville att hunden skulle heta Cujo...

Att stiga upp 8 under semestertider känns 50+ och VÄLDIGT moget. Är det moget att äta en kall potatis till frukost? Skönt att jag får lön idag!

Ovido - Quiz & Flashcards