vonapa

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av J Von Apa - 2 juli 2009 21:06

Jag lånar Emmis internet. Det är soft! Jag har knäckt en bira och inväntar besök av Marcus. Det blir några öl och sen mer öl om gudarna vill! Mellan 9-13 imorgon kommer varorna från IKEA dvs säng, hylla, stol m.m Jag är rätt nöjd med möblering och planlösningen. Jag är mindre nöjd med mygginvasionen! Att skruva ihop möbler är inte min grej heller. Jag anlitar goda vänner som får bistå med en hjälpande hand!


Det var rätt pinsamt när Emmis mor Heli kom och "inspekterade"  lägenheten. Hon satte igång att skura & feja och jag kände mig som en smutsig horunge. Dessutom råkade jag suga upp typ 5 liter vatten i dammsugaren. Jag är inte ämnad till att städa. Jag har seriöst funderat på att anlita städhjälp. Jag hatar allt som har med städning, montering, elektronik osv (karlsjobb). Jag vill bara ligga i en myggfritt grönska och dricka paraplydrinkar! UNNA!!!  

Av J Von Apa - 2 juli 2009 10:18

Nu lär det inte bli så mycket bloggande som tidigare då jag inte har ngt internet förrän 10/7. Kanske lika bra att göra någonting annat nu när sommaren är här! Jag sov iaf första natten i nya lägenheten. Det kommer att bli så förbaskat skönt att flytta! Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får iordning allting tills på fredag (imorgon!) Jag börjar faktiskt känna mig en smula nervös! Jag har så jäkla mkt sopor. Ska fråga pappa om han kan hjälpa att slänga dom. Be safe där ute! Om vi inte ses imorgon så ses vi en annan dag eller på bloggen!

Ovido - Quiz & Flashcards