vonapa

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av J Von Apa - 7 juli 2009 13:00

Fast han verkar inte speciellt glad. Han är nog bakis Arashstackarn. Jag gick in på Hertiginnans blogg och kollade på hennes klipp.

-SÄNK! var alltsom hördes från loftsängen...


Av J Von Apa - 7 juli 2009 12:46

Gårdagen blev rätt halal trots mina smärtor i nacken. Först begav jag och Dena oss ned mot Saluhallen. Hon hade en turkos klänning med paljetter, astight samt vita klackskor plus nätisar (på en måndagseftermiddag). På vägen till SH träffade vi Arash. Han sa att han hade mini-pride och att vi var välkomna. Oh vad härliga!!! Jag och D gick iaf till SH. Jag åt en god sallad + 3 storstark och hon åt något lik med bakpotatis, sen drog vi med taxi till mig, hämtade sprit och fortsatte till Arash. Det blev singstar, mima framför tuben och asmycket vin! Jag råkade somna där (här). Vi har myst och kelat lite men inget mer.

Ovido - Quiz & Flashcards