vonapa

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av J Von Apa - 31 juli 2009 11:30

Om det inte blir pride så blir det "Buddys"


"En centralt belägen irish pub och restaurang i Uppsala med kvarterskrogskänsla. En avslappnad atmosfär med mat och dryck i en skön blandning av tradition och nutid.

Ett perfekt ställe för en öl eller drink med tilltugg tillsammans med goda vänner eller en full trerättersmiddag med familjen.

Buddys irish pub är mer en ett ställe för mat och dryck. "The irish pub" är ibland ett andra hem.

Våra ambition är att skapa en sann traditionell känsla av den traditionella "irish pub culture".

Vi hoppas att ni kommer att träffa nya och gamla vänner och dela vår glädje att få servera er.

Det är vår förhoppning att ni tar med er en liten del av Irland och irländsk tradition.

Vi på Buddy's önskar er varmt välkomna till vår "Irish pub and restaurant".



Ett andra hem? Jag skulle fan inte vilja bo på en pub med kvarterskrogskänsla... Maten är iof väldigt bra där!


Av J Von Apa - 31 juli 2009 11:03

Om någon ringer och kommer med ngt bra förslag så åker jag till Sthlm. Annars stannar jag i Uppsala tror jag... Jag tänker inte ringa och tjata och gnata som en skata. Annars går jag ut och käkar med systrar och pappa. Vi får se...

Ovido - Quiz & Flashcards