vonapa

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av J Von Apa - 13 juli 2009 18:05

Killen längst ner var iof rätt snygg. Jag skulle inte banga på honom med eller utan skägg!

Av J Von Apa - 13 juli 2009 17:59

Det blir pasta med färssås. Godare än det där kloakslammet jag rörde ihop! Jag ska bjuda min syster Emilia på middag och jag tänkte att vi kan äta den ute i trädgården i solskenet! Jag messade dessutom ******* **** ang grill imorgon men han är rätt svårflirtad (inte när vi träffades IRL dock)

Jag kommer att stalka honom tills han fattar att this is it, men jag ska tvinga av honom det där groteska skägget som han odlat. Varför gör unga män sånt? Skägg är gubbgrejer...

Av J Von Apa - 13 juli 2009 17:04

Maten slängde jag utan att ens smaka på den. Det såg ut somnågot hämtat ur kloakerna. Jag föredrar något annat och får väll masa mitt arsle ner mot byn!

Av J Von Apa - 13 juli 2009 16:30

Jag tror att jag gör världens mest vidriga middag! Jag har ingen mat hemma. Jag ska handla imorgon. Det blir iaf soppa med morötter, lök och spenat. Det kan bli asvidrigt eller helt ok. Antagligen asvidrigt... Gäller att krydda ordentligt antar jag. Annars så softar jag mest. Imorgon blir det kanske grill med Elisabeth om hon har lust och om vädret vill vara snällt.

Av J Von Apa - 13 juli 2009 09:23

Sjukt! Jag somnade typ 4 och vaknade 9 ASPIGG! Det är nog något i luften som inte vill att människorna ska sova. Jag känner några som inte sov inatt...

Jag undrar om det är fullmåne eller nått? (Men det var det inte)


http://kalender-365.de/mankalender.php

Av J Von Apa - 13 juli 2009 01:53

Jag har börjat få lite spydiga kommentarer från folk som tycker om att läsa min blogg och hitta saker som de kan klanka ner mig på. Jag tycker mest att det är skrattretande då de inte kan länka till sin egen blogg. De skriver bara "Carita" eller godtyckligt svennenamn. Jag tänker inte publicera dessa onödigt infantila kommentarer, men läs gärna vidare om det glädjer er :D

Av J Von Apa - 13 juli 2009 01:48

Gudars! Räcker det inte med ohyra! Jag har plockat upp TVÅ tvestjärtar från golvet! Jag kan inte påstå att det är skitigt. Jag dammsuger typ varannan dag och har inga sopor framme och håller rent och fint omkring mig, men ändå kommer de små liven in! De kryper nog in utifrån (dah) och tycker att det är varmt och gosigt här. Tacka Gudarna för spindelfria golv iaf! De där monsterspindlarna jag hade som inneboende förut kunde jag inte plocka upp med en servett! Jag tyckte att det var gulligt när en liten groda hoppad in genom fönstret! Mer sånt!

Ovido - Quiz & Flashcards