vonapa

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av J Von Apa - 9 juli 2009 20:51

Jag vaknade upp med en snorig Dena bredvid mig i min säng. Jag var asbakis! Jag flög upp ur sängen och letade efter min telefon. Den hade dött och jag hade missat min avtalade tid med pappa som skulle köra mig till IKEA :( Som tur var så hade han försökt att ringa mig på både hem och mobiltelefonen utan svar och därför inte kommit! Tur o oturen.


Igår var vi iaf på "den flygande bokrullen" och de var faktiskt bra, men efter 1,5 timmar kände jag verkligen träsmaken i baken så vi drog under sista låten. Vi mötte upp Marcus och vi begav oss till Palermo och beställde in kannor. Vi träffade Linus, ett gammalt ungdomsspöke och Lotta var också där och många fler.  vi drog ihop borden och ownade lite lätt. Sen, full som en kastrull föreslog jag efterfest hos mig. Jag, Dena, Linus och hans tatuerade iddikompis hakade på och vi drack upp all champagnen och sen drog dom. Jag blev sur för att de gick och visade dom vänligt men bestämt ut...


Dagen har varit oerhört händelselös. Jag har ätit frukost med Dena, sen har jag sovit nästan hela dagen på soffan men sen ringde syster Sandra och frågade om jag ville komma över och det gjorde jag också (och här sitter jag nu). Hon har bjudit på pasta med broccolisås och god äppelpaj! Nu ska vi snart kolla på The village. Hon ska bara natta Emanuel och vi åker till IKEA imorgon istället. Imorgon kommer även mitt internet! Det kommer att bli nice! 

Ovido - Quiz & Flashcards