vonapa

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av J Von Apa - 22 juli 2009 21:58

Nu är jag hos Linda & Adde. Barnvakta syskonbarn och vräka i sig chips! Barnen tror att jag är en klätterställning och minstingen nyper mig ASHÅRT i kinderna. Dax för klosaxen? Kollar på "red dragon" och ska nog lägga mig i god tid då jag antar att ungarna inte är sjusovare, eller till sju är dom nog vakna skulle jag tro...

Av J Von Apa - 22 juli 2009 13:47

Vissa människor är jägare, andra är samlare. I min systers fall så har hon lite av båda i sig tror jag. Kolla bara hennes uppsättning av Mac Donnald's glas som hon har jagat och samlat ihop! Hela serien med tre glas av alla olika färgerna. Jag har bara EN sak att säga om den saken: NAPALM!

Av J Von Apa - 22 juli 2009 13:33

Pappa ringde och meddelade att imorgon vid 9 så ska jag, Emelie & Julia hänga med till Sigtuna och glo. Sen IKEA. Jag får se om jag handlar något där. Kanske glas och en duk som jag glömde handla sist. Den här sommarens väder suger. Det känns mer som höst än sommar. Jag lovar att bad och solvädret kommer när semestern är slut!

Av J Von Apa - 22 juli 2009 11:34

Av J Von Apa - 22 juli 2009 10:25

Usch vad jag sov dåligt inatt! Jag och syster satt och glodde på film och den sög! Kändes som att den var gjord av ett gäng 14-åriga killar från ett dåligt skolprojekt. Det skulle föreställa skräck men skådespelarna sög och replikerna... Jag somnade iaf 23 på Sandras bäddsoffa men vaknade först av att någon osthjärna ringde från dolt nummer vid 1. Inte en signal, utan exakt så många så att telefonsvararen går igång och då lägger personen på. Inte talar den in ngt meddelande eller skickar ett sms. Jag kan svära på att det var Dena. Jag somnade iaf om och vaknade igen vid 02.30 och låg vaken och skruvade på mig, försökte ändra kuddarna för att ligga bekvämt och samtidigt hör jag Sandra gnissla tänder från rummet intill -_-

När det började ljusna så somnade jag iaf om och sov till 10. Jag känner mig lite mör, som att en förkylning är på G. Bara det inte är svininfluensan! Lite småirriterad och ystad. Ikväll ska jag till min andra syster Linda och sova där eftersom hon ska jobba imorgon och då ska jag vara barnvakt åt hennes kids då hon åker hemifrån 5. Hoppas Emelie & Julia sover länge om mornarna (troligt)


-Do you eat egg?

-Yes

-Mmm, liquid chicken!

(Sagt av John, Sandras make.)

Ovido - Quiz & Flashcards