vonapa

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av J Von Apa - 27 juli 2009 12:03

Åker med tåget som går 13.09 och där i Sthlm ska jag möta upp mona. Jag har försökt att nå Sofie utan resultat. Bäst för henne att hon sover och sen är pepp på utgång! SOFIE! RING MIG!!!

Av J Von Apa - 27 juli 2009 11:23

Idag börjar Stockholm-pride! Jag hade tänkt gå på fester och kanske sitta i tantu om vädret tillåter, men ingen dogtag iår heller. Jag har haft dogtag (det är en biljett så att man kommer in på festivalområdet) men det är inte värt det tycker jag. Man hör musiken utanför och över dubbelt så många sitter på utsidan istället för i apburen. Kvällens plan är klubb Mums Mums

http://www.facebook.com/reqs.php#/event.php?eid=99498687420&ref=ts

Nu gäller det bara att få tag på Sofie och kolla om hon vill hänga med och om jag kan slagga hos henne. 

Ovido - Quiz & Flashcards