vonapa

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av J Von Apa - 11 juli 2009 21:49

Och NU steg jag upp. Jag var iof upp innan och satt vid teven och lagade lunch men jag har inte klätt på mig ännu. Dena har ringt kanske 500 gånger. Hon vill ut och dansa. Jag ringde upp henne varpå hon sa "Ring Marcus"

 -Har du inte gjort det än?

-Näääeeee

Jag blev lack och sa att då kan vi skita i det. Ibland blir man (jag) lite lättlackad på bakfyllan... Nu ska jag äta mackor och glo på TV. Synd att alla 21-filmer har hållt på i typ 1 timme. (Dagens i-landsproblem)

Av J Von Apa - 11 juli 2009 12:48

SHIT vad bakis jag är! Vi hade grillfest igår. Allt var jätte trevligt tills all sprit tog slut och jag blev askalas! Inte bara jag, men alla! 2 vodkaflaskor tog slut och tonvis av bubbel, öl och vin med! Jag lyckades till slut skrämma bort alla mina gäster och sov som en gris i min bädd. Jag har inte riktigt vågat att titta ner i diskhon, men det måste jag nog göra snart. Sätta igång att diska, torka bort aska från bordet och vädra ut! All den här bakisheten och tvånget att ta itu med gårdagens bestyr får mig att fundera över om det verkligen är värt det?

Ovido - Quiz & Flashcards