vonapa

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av J Von Apa - 18 juli 2009 18:33

GårdagenJag mötte upp Jocke på stan varpå vi gick till bolaget och handlade cider/öl som vi drack vid ån. Det var mysigt. Vi pratade om hans vistelse i Korea och mycket annat också så klart! Gräset vid Lion besökte vi sen när Ania kom. Vi handlade pizza som vi åt där. Pinocchios pizzor är fan stora, men inte särskilt goda. Sommaros pizzor är klart bäst! Dena och Marcus kom också och vi gick till Orange uteservering. Många bekanta ansikten där. Mycket trivsamt! Sen var det dax för efterfest, men efterfesten vi skulle till blev inställd, så vi gick till en skabbig replokal. Blä vad segt det var! Solen hade gått upp och jag ville bara hem och sova! Jag tvingade med Ania hem till henne och jag sov som en gris bredvid henne och tre söta siameser fick också plats i bädden. Jag vågar nästan inte berätta när jag steg upp! 15.30!!!Nu ska jag göra pasta med avocadosås!

Ovido - Quiz & Flashcards