vonapa

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av J Von Apa - 3 januari 2010 20:01

TY P

Av J Von Apa - 3 januari 2010 19:39

Fan! Jag kollade mitt saldo och det var INTE halal. Om vi säger så här, det låg ett minus framför siffrorna på kontot. Suck & stön!

Av J Von Apa - 3 januari 2010 17:41

Chatten på Facebook gör mig VANSINNIG! Segheten! Det tar typ 50 år för den där primitiva skitchatten att få iväg ett meddelande. Jag blir inte ofta förbannad, men nu kokar jag!

Av J Von Apa - 3 januari 2010 12:59

All skrämselprokaganda har faktiskt dragit med sig någonting bra, nämligen färre sjukdomsfall. Svininfluensans bud om ond bråd död har gjort oss mer medvetna om vår hygien som handsprit, att inte röra vid varandra, täcka ansiktet och helst hålla sig hemma med syrgastub i ett bad av antibakteriell tvål. Personligen tror jag att det är bra att utsätta sig för lite bacillusker som gör vårt immunförsvar aktivt och starkt. Klart att folk i riskgrupper skall hållas under större uppsyn och självklart kan en vända med handspriten då & då vara på sin plats, men ibland kan jag tycka att det har känts lite löjligt. Jag har alltid använt handsprit dagligen. Jag har även åkt kollektivt till jobbet varje måndag - fredag och hållt någon i handen nästan varje dag och klarat mig från H1N1 (såvitt jag vet)

 

Av J Von Apa - 3 januari 2010 04:00

Fuck it! Jag M Å S T E vända på dygnet! Jag somnade mitt i Star wars 2 och vaknade igen vid 3. Inte en chans att jag kommer att somna innan 6! Jag får ligga och glo på repriser av American idol tills jag tröttnat! Så ovärt! Jag ska försöka ta med ngn på bio imorgon. Sugen på de där 3D-glasögonen man får när man kollar på Avatar.

Ovido - Quiz & Flashcards