vonapa

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av J Von Apa - 20 januari 2010 22:29

Min hy nu... Påminner om Vintergatan, men istället för stjärnor kan man beskåda GROV acne. Jag har exempelvis Orions bälte på kinden & stora björn i pannan. Inte speciellt franskt...

Av J Von Apa - 20 januari 2010 20:26

Tänk dig den där lilla bullen fast i mindre skala springandes runt i köket! Gud så sött!

Av J Von Apa - 20 januari 2010 17:03

Haha! Jag blev på lite bättre humör efter att ha besökt den här sidan! 11 bilder av brudar som försöker se sexiga ut, men något stämmer inte på bilderna. Titta och dö av skratt!

 

Av J Von Apa - 20 januari 2010 16:26

Jag har registrerat alla mina räkningar nu. Den här månaden kom alla roliga kvartalsräkningar + att jag hade 3 dagars obetald semester och nån sjukdag på den här lönen. Dessutom ligger jag minus på mitt konto PLUS att jag har lite skulder  

  Det är stunder som denna som man vill vara lyxhustru!

 

Av J Von Apa - 20 januari 2010 12:56

Ngn som har ett kontorsjobb att erbjuda? Just nu känner jag mig trött på tvåårstrots, inskolningar och blöjor! Det går väll över(?)

Av J Von Apa - 20 januari 2010 06:02


GUUD! Detta känns väll rätt förlegat? Nu är det ju mer inne med att skrämma föräldrar med Facebook. Undrar vad medierna skrämde föräldrarna med på 30-talet?

"Ja den där förbaskade radion är inte bra för barnen"

Jag vill uppmana alla föräldrar att hålla ett öga på era barn som leker med kottdjur!

Ovido - Quiz & Flashcards