vonapa

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av J Von Apa - 9 januari 2010 18:14

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig mot tjejkväll med syrran och hennes kompisar... Jag kanske borde sminka mig och ha peruk på mig, men jag vill ju inte överglänsa hennes väninnor! Vi får se om det blir ngn utgång. Troligtvis, även om jag inte har några penningar.

Av J Von Apa - 9 januari 2010 15:40

Något som jag tycker skulle förbjudas är snygga heteros...

Av J Von Apa - 9 januari 2010 13:56

"Om vi inte aktar oss, äter främlingarna upp oss."

Ja alla vet ju att utlänningar äter svenskar! Svenskar är ju så smaskiga med en smak av gammalt näver och mossa! Om Sverigedemokraterna skulle få sin vilja igenom undrar jag om allt kulturellt som kommit utifrån den svenska gränsen borde avskaffas, som de vill med invandringen. Om SD skulle komma till makten så hoppas jag att de även avskaffar all utlänsk mat, textil (näver och skinn från SVENSKA djur går ju bra), musik, elektronik osv, osv. Vi skulle fan åka tbx till stenåldern med deras värderingar.


Eftersom vi inte vill vara som SD - utan räknar toleransen som en eftersträvansvärd svensk egenskap - kan de få stanna här om de håller sig inom demokratins gränser, inte hetsar mot folkgrupper eller döljer gamla nazister i sina led, skriver psykoanalytikern och författaren Tomas Böhm i en analys av SD:s partiprogram.


Jag är rädd för att det redan är försent. Mig har de iaf hetsat tillräckligt!

 


Av J Von Apa - 9 januari 2010 13:05

Gud vad jag hade det trevligt igår på Palle (eller inte.) Jag skulle önska att det fanns fler ställen att gå ut på här i Uppsala! Det var iof rätt trevligt på P. Många fina människor och intensiva diskussioner. Jag blev trött då jag nästan somnade på bion och sen på Palle då jag klev upp 5 igår morse! (Vilken syn.)

Idag blev det betydligt senare än så...Jag erbjöd efterfest men kidsen ville festa vidare. Jag lackade och drog hem och ljög om knull. Allt för att göra alla aviz.

Ikväll - tjejmiddag.


Dennis i Emmis jacka

Stirr

 

Asta

 

Min gigantiska soffa. Ful porslinskatt som jag fick av mormor...

  ...   Mattias   Köttfärs & ganska snygg påg   KöttfärsDennis & Vonapa

 


Av J Von Apa - 9 januari 2010 02:56

En hälsning: Sug Min röööv!

Ovido - Quiz & Flashcards