vonapa

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av J Von Apa - 30 januari 2010 21:55

Svålet och besserwissern Hans vann årets Robinson. Fan, det känns som att jag kollat på programmet i onödan. Extra surt är att han blev utröstad och sen kom tillbaks.

Gud vilket skitprogram!


 

Av J Von Apa - 30 januari 2010 17:27

Väldigt seg idag! Dennis åkte alldeles nyss härifrån. Igår var vi iaf på Selma och succén var ett faktum! Dennis vann även pris för mest glamour! Varför fick inte jag något pris tro? Såna här spektakel är verkligen ingenting vi brukar göra, men när det väl sker så alla i livsfara! (Speciellt de i vår omgivning)

Vi hade iaf förfest hos mig och Linda, Emmi & Mattias var också med. Vi spelade våghals, lappleken och slukade en BIB. Jag är så jävla bra som tänkte på att jag skulle spara chipsen till idag! Så jävla värt!!! Nu orkar jag inte skriva mera... Titta och njut!


  Charlotte Bornbitter


Ana Roxia

 

Ovido - Quiz & Flashcards