vonapa

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av J Von Apa - 4 januari 2010 18:18

GUD vad jag skriver idag då! Jag är såå uttråkad! Det går verkligen ingenting på TV och Facebook suger gubbröv! Har du något roligt tips på vad man kan ägna sig åt (helst framför en dator då jag är zombie-trött.)

Hur som helst fann jag en piffig hemsida med gudomliga smycken!

Jag skulle kunna offra en mindre by för det här halsbandet!

 


För fler piffiga smycken, besök den här sidan <3 <---

Av J Von Apa - 4 januari 2010 18:10

Jahaaaaa... Och nu blev man trakasserad med snuskiga sms igen! Kan man inte få dom från någon man vill ha?

"Samma lika, men jag är ledig imorgon så utan bekymmer söker sig handen söderut"


WTF??!!?

Av J Von Apa - 4 januari 2010 17:01

Vilken egenskap ser du som viktigast hos en partner?


Av J Von Apa - 4 januari 2010 16:44

Den världsberömde modebloggaren Yvan Rodic är nu i Stockholm. Han reser jorden runt och fotograferar och skildrar olika städer och dess typiska stilar. Ta gärna en titt på hans alster och hans syn av Sthlm.

 

Av J Von Apa - 4 januari 2010 15:53

Där fick unjäveln så han teg! Jävla ungjävel!

I affären idag. En man står bakom mig i kön. Han ser ut att jobba inom media, ni vet en sån där snubbe på 35+ med vattenkammad backslick, glasögon med svarta feta bågar och en rätt dyr jacka. Han vill vara miljömedveten och har köpt tre liter ekologisk mjölk HURRA! (eller vad?) Bakom mjölken ligger ett paket köttfärs och en falukorv + lite coolt djungelgodis...

Jag älskar att tjuvkika på vad andra ska köpa för mat och för det mesta äcklas jag!

 

Av J Von Apa - 4 januari 2010 15:30

Skön man är efter en dags arbete med 4 timmars sömn på nacken! Det var iof jävligt soft idag! Tre barn och tre personal. Vi hade mys fast dagen kändes jääävligt långsam!

Jag har funderat på att ta upp träningen igen. Har ett kort på F&S. Någon som vill haka? Jag vill träna på Ekeby och inte på nån jävla Väderkvarn! Skicka ett mess om du vill haka på! Inte idag dock!

Av J Von Apa - 4 januari 2010 06:47

Frisbeekastaren som träffade skogsturken är nu hittat!

-_-

Av J Von Apa - 4 januari 2010 05:30
Ovido - Quiz & Flashcards