vonapa

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av J Von Apa - 17 januari 2010 12:37

Gullig bläckfisk och andra konstiga djur  

Av J Von Apa - 17 januari 2010 12:23

Alla minns väl det hemska Afrikanska mördarbiet? Nu har man funnit en Afrikansk bergspytonorm i Florida! "I amerikanska medier berättas nu skrämmande historier om hur ”afrikanen” fångat och slukat både barn, getter och krokodiler på sin hemmakontinent Afrika."

Medier världen över har bestämt att allt som är dödligt farligt ska namnges med Afrikansk mördar - i inledningen. Jag är förvånad att medierna i USA inte ändrar dessa djur till Arabisk mördar - i inledningen.


Afrikansk mördarpistol

 

Afrikansk mördaratombomb

 


Afrikansk mördarmassmördare

 

Av J Von Apa - 17 januari 2010 12:08

För alla er som läser min blogg, snälla skriv inte om den i öppna forum som på Facebook. Isf skriv det i ett mail tack. Jag har folk i min kompislista som jag inte vill ska läsa den. Den värsta var nog den där bilden av mig som lades upp i min logg en gång...

Nåväl. Jag vaknade kl 5 av att min vidriga hyresvärd sjunger opera i trapphuset. Jag borde ha ringt störningsjouren, men han sjöng inte så länge. Det kanske räcker med en arg lapp i tvättstugan ;)


Idag är det söndag, sista dagen på helgen och imorgon väntar helvetesveckan! Vi har möte, inskolningar  och så slutar jag sent på fredag + att jag inte har några pengar! Usch vad jag kommer att vara sur och grinig. Jag har redan bestämt mig för att vara det! Det bådar inte gott!

Ovido - Quiz & Flashcards