vonapa

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av J Von Apa - 22 januari 2010 19:39

Hej alla läsare!

Jag har fått meddelat att vissa av er inte kommer in på min blogg! Det kan bero på att den är överbelastad, så försök igen om nån timmr! Puss på er och vi ses senare!

Bla

Av J Von Apa - 22 januari 2010 18:40

Lagat mat till syrran & Raz. Vi får inte upp glöggflaskan!

Vi spånar. Det lutar åt Oasia. Bla, mer info kommer...

Av J Von Apa - 22 januari 2010 07:47

Jag drömde om ljuv musik (på riktigt) och vaknade upp av den där HELVETISKA signalen från väckarklockan! Jag ska fan byta ton tror jag, men den jag har är den mest humana... Jag vill ha en näktergal vid fönstret som väcker mig varje morgon med vackert kvitter, eller kanske en kvintett dvärgar som viskar god morgon tyst och försiktigt...

Det första jag tänkte på när jag vaknade var min inskolning. Det är ett litet barn som skriker och vill INTE börja på förskolan. Det är iof inget konstigt att barn skriker när de börjar på dagis, men jag hade fått hybris då alla mina tidigare inskolningar gått så bra. Dessutom känner jag mig astrött och känner förkylningssymtom + mitt värkande fläsklår. Jag har smörjt det med Voltaren-gel. Nu ska jag iväg och joddla.

Be safe!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards