vonapa

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av J Von Apa - 12 januari 2010 20:42

Varför måste alla TV-kanaler köra reklam samtidigt? Det är fan det mest irriterande ever!

Av J Von Apa - 12 januari 2010 18:25

Usch för ny larmkod till jobbet. Jag kommer säkert glömma den imorgon bitti!

Nu har jag iaf slevat i mig middag och jag kände mig inte så inspirerad av att stå i köket och göra någon magnifik middag. Det blev falafel som värmdes i micron med couscous.


En rolig grej som hände mig idag var att Elli frågade om jag ville vara lekfarbror på hennes sons dop. Jag tackade vänligt nej men jag kommer gärna! Sist var det ju oerhört trivsamt! En mindre rolig grej är att jag nyss Kollade ner i snusdosan och jag fann bara fem prillor kvar och typ inga pengar har jag! Fy fan för januari månad. Man är alltid så fattig i just januari! Jag får fnaska stålars imorgon så att jag kan få mitt dagliga snus och slippa bli en cro-magnon.

Alla donationer tas emot vänligen!

Av J Von Apa - 12 januari 2010 07:46

Jävla skit! Jag trodde att jag fått en finne under näsan (det var en finne först, men det håller på att utvecklas till ett sånt där HÄRLIGT munsår.)

-INTE röra! Jag sov med tigerbalsam på det. Jag har fått för mig att tigerbalsam är ett cure mot alla fasor här i världen. Det sved och luktade stark mentol hela natten och några under har inte skett ännu   

Dessutom känner jag att en förkylning snart kommer antågande. De där såren brukar gå hand i hand med förkylningar och jag var täppt i näsan inatt också. Fan, jag som brukar få dom där max en gång per år...


Innan jag somnade tittade jag på SVT-play/stjärnorna på slottet. Det är typ mitt favoritprogram nu. Jag börjar verkligen bli en riktig jävla gubbjävel! Minn nymöblerade rum är lite farlig då datorn nu ligger precis bredvid min säng. Jag sitter på sängen istället för att sitta på min datorstol...


Nåväl, ha en bra dag. Jag har en känsla av att min dag kommer att kännas lång...

Ovido - Quiz & Flashcards