vonapa

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av J Von Apa - 21 januari 2010 21:41

Det känns som att jag har träningvärk i mina lår. Mycket besynnerligt!

Kan det ha varit från när jag sprang 5 meter till bussen? Någon som är sugen på lite Friskis & Svettis IRL?

<3

Av J Von Apa - 21 januari 2010 20:11


Av J Von Apa - 21 januari 2010 19:43

Irritationen när man åker buss hem tillsammans med gymnasiefnask som pratar med varandra. Deras hormonstinna kroppar som skrikpratar med varandra och så deras jävla ljudeffekter efter vaje jävla mening och deras fula, teatraliska miner... Jag himlar med ögonen och suckar. Det har även hänt att jag har bytt plats i bussen...

Mos

Av J Von Apa - 21 januari 2010 18:05

Fan, man borde göra hemlagat mos lite oftare! Så förbannat gott!

Av J Von Apa - 21 januari 2010 17:17

Idag fick jag ett till legohalsband! Jag som har tänkt att köpa ett sådant hur länge som helst har inom loppet av en månad fått två st! Jag fick det av ett barn som ska sluta :D Det var dagens höjdpunkt!

Nu: hemlagat mos med veg-bullar & sås.

Ovido - Quiz & Flashcards