vonapa

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av J Von Apa - 19 januari 2010 21:34


Farfar ligger i sängen 21.35 för att sova...

Av J Von Apa - 19 januari 2010 18:34

Jag är så förbannat jävla mätt! Jag gjorde improvicerad thaimat (och jag gillar't)

Emmi kom över på supé och kollade på Jerry Springer. Hennes katt har vågat sig fram och den var så jävla piff-söt! Doog! Jag blev fan sugen på att skaffa några jag med!


Dagen på jobbet var rätt intensiv med inskolningar och full barngrupp. Jag är rätt matt och jag måste tyvärr upp 5.40 imorgon bitti och antagligen tvingas kuta till bussen som vanligt. Samma visa varje vecka. Jag är redan sugen på semester! Min lönespec var jävlig också med sjukdagar och tjänstlediga dagar utan betalning :/

Det får bli en spartansk nästa månad också, men det är bra att februari månad är kort!

Ovido - Quiz & Flashcards