vonapa

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av J Von Apa - 25 januari 2010 22:09

Noomi Rapace 


Min vän C

Av J Von Apa - 25 januari 2010 21:56

Noomis Rapace tacktal var väll sådär kan jag tycka. Det var iof lite halvkul att hon fastnade med klänningen när hon var på väg upp på scenen för att motta sin bagge. Det är tydligen inne att fastna med klänningen när pris ska mottas. Såg ni Golden globe när Chloë Sevigny gjorde likadant med sin klänning?

En sak som störde mig med galan var den alltid återkommande kiss & bajshumorn. Är det någon som tycker det är kul? Alla i publiken krystskrattade och småapploderade. Var det Johan själv som skrev ihop skämten? Samma sak gäller skämt om självmord och prostitution. Så typisk svennehumor. PLZ!

Av J Von Apa - 25 januari 2010 19:44

Veckans halv 8 hos mig verkar inte särskilt bra. Den hysteriska tyskan idag påstår sig vara vegetarian, trots att hon har både musslor, fisk, kaviar och gelatin i sina maträtter. Dessutom kör hon en cheesecake till både för och efterrätt. WTF?

Dessutom känner iaf inte jag igen någon från veckans tävlande trots att de alla är från min hemstad. En stor & fet besvikelse...

*Kutar, nu börjar det*

Av J Von Apa - 25 januari 2010 16:01

Måste man blogga varje dag? Ok, jag kan berätta att jag ska starta mitt wow-konto nu och bli ännu mer tönt!

  

Förresten, fan vad ostbågar smaksatt med chilli är starka!

Ovido - Quiz & Flashcards