vonapa

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av J Von Apa - 26 januari 2010 21:22

Om ni har tråkigt så kan ni alltid gå in på Tuben och kolla på denna typ av klipp.

Det finns vissa som e heeelt hysteriskt roliga!

Av J Von Apa - 26 januari 2010 17:51

Idag kom jag hem på rekordtid. Varför undrar du? Jo jag blev erbjuden taxi av en kollega, hon som visade sina nakenbilder för mig förut. Klart jag tackade ja till lite lyxig hemfärd! Lite småtrött på kommunala färdmedel! Sen på stan stod sjuan redan inne så hemgången blev mycket halal!

Nu ska jag slänga ihop något att äta och sen blir det wow & TV för hela jävla slanten!

Av J Von Apa - 26 januari 2010 13:46

Och helt plötsligt hade jag 100 besökare. Jag fattar nada! De senaste dagarna har jag haft runt 30...

 

Så har de spärrat FB på jobbet. Vad ska jag nu göra på rasten? Läsa gamla Allers & dricka kaffe? Troligtvis inte... Eller så blir det så.

Nu vill jag hem och glo.

 

Ska dessutom fråga pappa om jag kan vänta med min skuld till nästa månad. Hoppas att han går med på det :/ 

Av J Von Apa - 26 januari 2010 07:44

Ska jag vara ärlig så har jag lite småångest över att åka till jobbet   

Iaf mellan 8.30-10.00

Jag blir inte gladare över mitt saldo. Gud! En dag efter löning och nästan pank! Det roliga jag har köpt är mat till hushållet. Resten har varit räkningar! WTF! Jag har iof även unnat mig en månads wow. Det är väll det jag får unna mig när helg nalkas...

Fast på Fredag ska jag iaf besöka Selma med korv & co.

Ovido - Quiz & Flashcards