vonapa

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av J Von Apa - 14 januari 2010 19:23

 

Av J Von Apa - 14 januari 2010 18:30

Jag har börjat smida semesterplaner inför sommaren. Jag är fett sugen på att besöka Split i Kroatien och även åka till ön Brač där min farfars far föddes. Ön ska tydligen vara mycket vacker och ett semesterparadis i det Adriatiska havet! Pappa kom på den geniala idén att vi skulle bila ner   

Syster Emilia var på. Vi får helt enkelt se hur det blir för det är ju ett tag kvar till Juli, men jag är fett sugen!

Jag har redan gjort en resväg om jag får bestämma!

Uppsala-Köpenhamn-Berlin-Prag-Budapest-Split

Hemresan lär bli mindre halal, men bruna, fina och förhoppningsvis mysiga minnen kommer det att bli!

Någon mer som är på?

 

Av J Von Apa - 14 januari 2010 17:10

Fan, jag får aldrig storskovan på Pet society! Jag börjar lacka!

Imorgon är det iaf min stjärndag! Jag slutar 13.30 och då ska jag åka hem och piffa till mig och sedan möta Betzy på stan där vi ska inhandla alk och förfesta hos henne. Sedan blir det 80-tal på Rio. Jag hoppas för Guds skull att musiken där imorgon är bra och inte de klassiska låtarna med Sabrina, Falco & Eurythmics spelas... Eller lite Eurythmics får gärna spelas men annat bra också!

Av J Von Apa - 14 januari 2010 07:00

Till: Chefen
Sms: Vilken jävla fylla i går. Fick precis en bild av en polare där jag står i kallingar i Linneas trapp. Vad fan kan jag ha gjort mer. Ångest så jag dör nu....
Svar: Jag tycker att du ska växa upp nu. Har du problem med alkohol?

Förklaring: Skickade ett bakismess till min chef som skulle till polaren.


Jag har nog hittat min favoritsida!

Ovido - Quiz & Flashcards