vonapa

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av J Von Apa - 5 januari 2010 19:16

Hej, eum... johannes och frida (min bästis) har tvingat mig att (j)gästblogga. Emilia här förresten (johannes lilla lillasyster). vi dricker lite öl, och lyssnar på ljuvlig musik. dem sitter i vardagsrummet, då jag icke ville att dem skulle vistas i samma rum (prestationsångest). JAG ÄR SÅ OINSPIRERAD JUST NU. *tar en paus på 29min* letar efter inspiration. (snarare 40min senare). samtalsämnet hängde mest rum runt olyckliga slut som; typ, påbajsningar, påkissningar, kräkningar, etc. nu ska jag få en gäst snart till johannes. kul. he. men gü vilket tråkigt inlägg det här kommer bli. jag skämms lite (mkt) då jag thatat om att jag vill ha en egen blogg....  hoppas inte det här inlägget får johannes blogg att gå i konkurs.........

1000 min senare...... johannes platt tångar fridas får osv, och jag sminkar mej i tok rött läppstift, hoppas det blir bra. tror inte det, men nåväl. snart kommer min gäst (igen) he.(yttligare 1000min senare). SERIÖST. nåväl. man får ligga som man bäddar.......................

TUSAN! SLUTAR BLOGGA NU, mvh/ exorcisten. hoppas jag får en 2a chans i framtiden.........................................
..................................................
................

Ha En trevlig Kväll allesammans! jalla bye

Av J Von Apa - 5 januari 2010 17:49

Jag kom nyss hem. Hade täckbyxor, ullsjal, björnfittan och monsterkängorna. Jag frös inte, men när jag andades in kändes det som att mitt innanmäte blev till frost.

Av J Von Apa - 5 januari 2010 15:28

siouxsie and the banshees <---playlist

 

Oj! 1978 ringde och ville ha tillbaks'na!

Av J Von Apa - 5 januari 2010 12:37

Guuud vilken lugn och långtråkig förmiddag jag haft på jobbet idag. Jag jobbade  bara halva dagen (8.30-12) men jag var iof på jobbet redan klockan 8. Vi var tre personal och ETT barn. Hur soft som helst! Vi drack kaffe, löste korsord, torkade på hyllor och hade lite quality~time tillsammans. Jag höll även datorkurs för Fröken Channel och hjälpte henne att skaffa en e-mail. Varmkorv med bröd till lunch och sen åkte jag hem, fast först tog jag en sväng förbi H&M och inhandlade en väska. Bion får vänta till imorgon.

Ikväll ska jag hem till Lotta och dricka nån öl om jag pallar. Jag ska nog ta en liten nap innan ifall jag hinner...

Av J Von Apa - 5 januari 2010 07:08

Här sitter jag och fetingtöntar framför datorn i ottan!

Skönt att sluta 12 idag! Jag ska hämta ut biobiljetterna till Avatar och ta en sväng förbi H&M. Sen måste jag hem och tvätta. Jag tvättar som bekant på torsdagar då vi har fått våra tvättdagar utdelade av vår fina hyresvärd... Förra torsdan var det ju inte direkt så att man ville stå i tvättstugan då det var nyårsafton och allt och torsdan dessförinnan var det ju hjul. Jag har nästan inga rena trosor så jag har en snäll granne/syster som låter mig tvätta idag   

Det är skönt att vara ledig imorgon! Då kan jag somna på soffan  framför teven ikväll!

 

 

Av J Von Apa - 5 januari 2010 06:05

 Kan du dina hjältar & monster?

Den som svarar rätt på flest av vilka alla är kan vinna ett fint pris! Namnet av vinnaren/vinnarna publiceras imorgon!

 Klicka på bilderna för större format!

Good luck!!!


  1.

  2.

3.

  4.

 

                                    5.

    6.

  7.

  8.

  9.

  10.

Av J Von Apa - 5 januari 2010 05:09

  Här är en kille som gillar stora rattar!

Historien om Kejsartamarinen Wihelm är inte så rolig då hans stackars mor plötsligt dog. såna här små apbebisar finns det inte många kvar av. Några hundratal lever fortfarande i Bolivias regnskog – men de försvinner i takt med skogsskövlingen. Ytterligare 300 individer lever i djurparker världen över.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards