vonapa

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av J Von Apa - 13 januari 2010 22:13

Fann en bild av mitt span i en MYCKET opassande pose med en annan. Ogillar't fett! Man får hoppas att det är oskyldigt och endast platoniskt... detta får bli ett fall för detektiv Vonapa!


Bild finns på begäran. Vill inte lägga upp här IFALL någon känner någon som känner någon som känner honom...

Av J Von Apa - 13 januari 2010 19:23

Då & då kommer det konstiga ljud från väggen/elementet eller så är det från datorn eller skrivbordet. Det är ett irriterande knäppande ljud som upprepas varannan sekund. Efter ett tag slutar det att låta, men det fortsätter snart igen. Jag tycker att det är asjobbigt! Speciellt då jag ska sova. Jag är av den sorten att jag vill ha det knäpptyst & kolsvart när jag ska sova. Jag lägger alltid en kudde över huvudet för att förhindra ljus och ljud då jag blir oerhört störd utav det när det vankas sömngång. Jag kanske ska börja köra ögonmask & öronproppar när jag ska lägga mig...

Av J Von Apa - 13 januari 2010 18:26

 

Av J Von Apa - 13 januari 2010 17:42

Guuuud vad mätt jag är! Det känns som att jag kommer att somna vilken minut som helst, men jag måste hålla mig vaken till tidigast 21!

Jag & Emmi åt asmycket tacos! Man kan verkligen vräka i sig det och trots att man är mätt så kan man få i sig liiite till chips. Nu ska jag koma loss framför teven!

Av J Von Apa - 13 januari 2010 06:06

Kollade på förra årets inlägg och såg den här bilden. Det finns många olika bilder med tips på vad man INTE ska göra med barn! Jag tycker att de verkar ha det rätt trevligt på den undre bilden...

 

Av J Von Apa - 13 januari 2010 06:00

Gud vad jag gör mig bra på bild!

Från fredagen. Jag & Mattias


Jazz-fingers

 

Apkonster

 

Ovido - Quiz & Flashcards