vonapa

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av J Von Apa - 8 januari 2010 20:30

Dr Parblaba-filmen var ok. Inte bättre än så. Den var så bra så att jag höll på att somna och mina popcorn smakade mögel. Nu öl med Dennis & Emmi och sen utgång. Pix will arive! Besitos!

Av J Von Apa - 8 januari 2010 06:58

Jag drömde att jag hade odlat världens största avocado.

Ge mig avocado!

Min craving.

  

Av J Von Apa - 8 januari 2010 05:36

För att få så perfekt hy som jag har krävs följande kurer/metoder:


1. En rejäl dos alkohol (invärtes)

2. Chips

3. Choklad

4. Nikotin

5. Stillasittande läge i mer än 3 timmar


Följ mina råd för att få ett lika vacker och rödblommande anlete som jag upptäckte att jag hade imorse! Tackar GUDARNA för brun utan sol och täckstift! Min haka är uppsvullen likt Jay Lenos!


Och vad FAN gör jag uppe två timmar innan klockan ringer. Hade inte jag fått min dygnsrytm i shack? (Tydligen inte...)


Dagen: Planeringsdag på jobbet till 16 - Dennis på stan och bio

(The Imaginarium of Dr. Parnassus)

Skiter i Avatar då jag lider av indiekomplex. Vi ska sedan dricka bira och med lite tur dyker  "M" upp! Wish me good luck (Det kan jag fan behöva!)


"Heath Ledger spelar huvudrollerna i filmen, fastän Ledgers död halvvägs genom inspelningen orsakade att produktionen temporärt lades ned. Ledgers roll skrevs om och Johnny Depp, Jude Law, och Colin Farrell anlitades för att spela fysiska variationer av Ledgers rollfigur allt eftersom han reser genom de olika dimensionerna. Den hade premiär den 25 december 2009 i sverige."

 


Ovido - Quiz & Flashcards