vonapa

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av J Von Apa - 6 januari 2010 21:20

Ngn som vill följa med till stranden? Jag har sololja & filt. Ta med något svalkande att dricka och ett glatt humör!

Av J Von Apa - 6 januari 2010 19:32

  Jag vill ha en momonga!

Folk i japan har dom som husdjur! *flyttar omedelbart dit*

Av J Von Apa - 6 januari 2010 17:37

Den här låten mimade vi till igår. Hur skön får man lov att bli???

Av J Von Apa - 6 januari 2010 16:14

Fan jag kom på att dom säkert knolade den där snubben igår, mina små väninnor. Jag såg att jag hade en vänförfrågan på FB från honom. Jag skrev ett mail där jag bad om ursäkt för att jag blivit så arg och sedan accepterade jag förfrågan. Jag minns även att jag under pistolhot bad honom adda mig igår. Skön kille jag är ibland asså!

Av J Von Apa - 6 januari 2010 15:05

Fy fan vad lite folk som besökte min blogg igår (Tack Emmi...Tack så JÄVLA mycket!) Jag vaknade iaf nyss av det där förbannat jobbiga MSN-ljudet (det var Ankan.) Jag hoppas att hon vill gå på Avatar en annan kväll :/ Annars får jag masa mitt feta arse ner på byn, bakis & skakis. Ja jag är faktiskt det!

Gårdagen blev först lyckad! Jag, Emmi, hennes kompis Frida och nån annan kompis till Emmi satt hos mig. Vi lekte lappleken, drack bärs och plattångade varandras luggar (jag fick även hålla i saxen som den bög jag är)

Vi hade bestämt att dra till Lotta efter ett tag, men E & kompis pallade inte så jag och Frida tog en taxi.  Meningen var den att vi skulle gå ut sen med det blev för sent. Fridas kompis mimi med bihang kom efter ett tag. En av snubbarna var riktigt fräsch! Jag smörade som en hund framför korv. Vi Youtube-mimade och det kändes skönt att någon annan tyckte att det var lika kul som jag tycker att det är och att det inte var en fet primadonnabög (som jag).

Jag lackade av olika anledningar och drog sedan hem med Frida som gick in till Emmi. Hon skulle jobba 2 timmar senare. Jag själv somnade på soffan...


konversation med H på MSN:


H säger: bakiz?


Joni säger:   
 
H säger: ...


Joni säger: Känner mig så. Gud vad jag spårade igår


H säger: halvsidesförlmad nä vaddådå? på vem/varför?


Joni säger: haha typ skällde ut "D"


H säger: av någon anledning?


Joni säger: För att hon började fnaska med en snubbe som jag var tänd på


H säger: aha


Joni säger: Hade suttit och kört igång så tog hon honom! haha


H säger: aha drygt


Joni säger: Jag skämde ut mig, men drog iväg (5 på måra) Tog bort från FB

Så DG


H säger: men dg? men "D" är det hon med psykofarmakan eller hon som är lite tjock i ansktet och pratar dalmål?


Joni säger: Hon pluggar svampgrej Småland


H säger: aha hade inte hon pv?


Joni säger: JO + span


H säger: eeeh


Joni säger: det var det som  gjorde att jag lackade


H säger: jobbig


Joni säger: Typ skrek på henne. Värre än Jerry Springer. Lägger den här konversationen i blogg'n


Lotta & en av snubbarna på dansgolvet.

  Mimi & Frida

Klyka

   

Fin påg gör ful min

 

Fin påg letar blivande duett och höken sitter på hans axel.

     Lottas kamera var igång...

 

Frida somnade på soffan...

 



 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards